Reklamace

Postup reklamace zboží

V případě, že produkt nevyhovuje specifikaci, popřípadě došlo k výrobní vadě výrobku v zákonné lhůtě, prosím postupujte dle níže uvedených pokynů:

  1. Emailem nebo telefonicky nám sdělte, že si zboží přejete reklamovat. K úspěšné identifikaci potřebujeme znát číslo faktury, nebo číslo objednávky, nebo jméno a adresu, na které objednávka byla vystavena. Jeden z těchto údajů prosím napište do e-mailu, nebo sdělte operátorovi. Dále ve stručnosti popište závadu zboží. Na základě těchto údajů vytvoří náš pracovník v našem systému reklamační protokol, který vám odešle e-mailem.

  2. Zkontrolujte, zda-li se reklamační protokol shoduje s vaší reklamaci. Pokud je vše v pořádku, prosím přibalte ho k reklamovanému zboží. Pokud nemáte možnost protokol vytisknout, napište číslo tohoto protokolu na kus papíru a vložte jej ke zboží.

  3. Zboží pečlivě zabalte do přepravního obalu a přiložte reklamační protokol.

  4. Zboží k nám neposíláte, ale pošleme si pro něj kurýra PPL. Prosíme o sdělení e-mailem termín, kdy si zboží může kurýr vyzvednout a na jaké adrese. Dále prosíme o sdělení telefonního čísla, na které vás bude kontaktovat kurýr. Můžete si zvolit jakoukoliv adresu v ČR (nemusí to být adresa, na kterou jsme zboží doručovali). Co se týče termínu, musí se jednat o pracovní den (nesmí to být státní svátek, nebo víkendový den) a nejdříve to může být následující pracovní den ode dne, kdy nám termín sdělíte. V případě, že kurýrovi zboží nepředáte, nebo nebudete na vámi určené adrese k dispozici, zaniká vám právo na bezplatné doručení reklamovaného zboží do našeho skladu. Zboží v tomto případě zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech. Poštovné vám NEBUDE proplaceno. V případě, že nesouhlasíte s vyzvednutím zboží kurýrem PPL, můžete zaslat zboží s reklamačním protokolem dopravcem, kterého si zvolíte sami. V tomto případě nezkoumáme cenu přepravy, ale přepravu vám proplatíme paušální částkou 65 Kč s 0% DPH.

  5. Přepravované zboží je pojištěno u společnosti PPL na částku jeho hodnoty. V případě, že dojde k poškození zboží během přepravy a společnost PPL odmítne plnit pojištění z důvodu nevhodného zabalení, bude hodnota poškozeného zboží vyžadována po odesílateli. V případě, že zboží posíláte jiným dopravcem, za pojištění neodpovídáme.

  6. Jakmile zboží ve skladu převezmeme a provedeme kontrolu oprávněnosti vaší reklamace. Následně vám pošleme protokol o zahájení reklamace, popřípadě její zamítnutí.

  7. O ukončení reklamace budete informování e-mailem. Opravené, nebo vyměněné zboží bude odesláno na vaši adresu. V případě, že zboží nelze opravit a již se neprodává, budou vráceny peníze v celé výši reklamovaného zboží. Pokud jste zakoupili pouze toto zboží (na faktuře nejsou žádné další položky zboží), budou vráceny i vaše náklady na prvotní odeslání zboží.

  8. V případě, že vám budou vráceny finanční prostředky, a jste plátce DPH, je nutné nám podepsaný dobropis – opravný daňový doklad poslat zpět. Můžete ho poslat oskenovaný emailem, nebo klasickou poštou. Po přijetí podepsaného dobropisu zpět, proběhne platba dle dohody - převodem, složenkou, v hotovosti.

Velmi děkujeme za spolupráci a rovněž děkujeme, že budete dodržovat tyto pokyny. Jedině tak můžeme vrátit finanční prostředky, nebo reklamaci uzavřít k vaší spokojenosti v co nejkratší době.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku